Перебуваючи у відрядженні, неякісний номер може дійсно зіпсувати вам настрій, тому важливо знати свої права та зобов’язання перед бронюванням готелю. Нижче наведено деякі найпоширеніші питання про готелі та їх відповіді.

Я хотів конкретну кімнату, чи маю право її отримати?

Як правило, ви не маєте права на конкретну кімнату, якщо ви не вказали цю кімнату під час бронювання (наприклад, люкс на 5 поверсі в лівому крилі будівлі або номер певної кімнати). Відповідно, якщо ви дійсно хочете конкретну кімнату, вам необхідно чітко вказати це при бронюванні номера. Обов’язково отримайте письмове підтвердження того, що ви забронювали необхідний номер. Якщо готель не надасть вам конкретний номер, він, ймовірно, порушив договір, і ви зможете вимагати компенсацію за надану шкоду.

Ця кімната — не те, що я очікував, чи можу я щось з цим зробити?

Готельний номер, в якому ви опинилися, може не виглядати як охайний номер, який був зображений на вебсайті готелю або в їхній брошурі. Хоча в рекламі допускається певне перебільшення, проте навмисно обманювати клієнтів вважається шахрайством.

Якщо номер, який ви отримали, значно нижчиї якості від очікуваного, негайно зверніться до менеджера. Це також стосується випадків, коли кімната не була прибрана належним чином або якщо в кімнаті занадто шумно. Вам слід запросити номер краще, знижку чи повернення грошей.

Чи є право на недоторканність приватного життя у моєму готельному номері?

Як правило, так, ви маєте право очікувати на недоторканність приватного життя у своєму готельному номері. Однак, якщо ви займаєтеся чимось незаконним або заважаєте іншим гостям, адміністрація готелю може увійти до вашого номера без вашого дозволу.

Зверніть увагу, що адміністрація готелю, а не поліція, може увійти до кімнати без дозволу. Адміністрація готелю не може дозволити поліції на обшук вашої кімнати.

Також адміністрація готелю має право увійти до вашого номера, щоб прибрати або виконати необхідне обслуговування.

Що станеться, якщо я не виїхав вчасно?

На відміну від оренди квартири чи будинку, готелі можуть виселити вас, якщо ви не виїхали в обумовлений час. Звичайно, більшість готелів зрозуміють короткі затримки, але готель має право виселити вас, поміняти замки (це зробити досить просто з електронними картками-ключами) та вивезти ваші речі.

Моє майно викрадено з мого готельного номера, чи відповідає за це готель?

Історично готелі відповідали за вашу власність під час вашого перебування. Нині готелі повинні надавати сейф для ваших цінних речей. Якщо сейф у готелі зламаний або не відповідає місцевим пожежним нормам, то готель може нести відповідальність за повну вартість вашої власності, якщо хтось проникне у ваш сейф або якщо готель згорить.

Моя машина була зламана на паркінгу готелю, чи готель відповідальний?

Чи виявив готель розумну обережність при захисті вашого автомобіля? Якщо готель був недбалим, він може нести відповідальність за пошкодження вашого автомобіля.

Якщо якесь майно було взято з вашого автомобіля, а паркувальник при цьому був відсутній, то, швидше за все, готель компенсує завдані збитки, оскільки він міг передбачити та запобігти крадіжці.

 

готелі

Поруч із готелем було скоєно злочин, чи відповідальний готель?

Як правило, готель не несе відповідальності за злочини, скоєні на території готелю або поряд із ним. Винятком є випадок, коли готель мав передбачати злочин і не зміг його запобігти. Типовим прикладом цього може бути те, що готель знаходиться у районі з високим рівнем злочинності, але не встановлює жодних заходів безпеки (таких як замкнені вікна, яскраве освітлення або камери спостереження). Готелі також повинні попереджати про будь-які відомі кримінальні проблеми навколо готелю.

Які обов’язки готелю за утриманням басейну?

Готелі знають, що люди воліють готелі з басейнами, але, залучаючи гостей, також стають відповідальними за безпеку своїх клієнтів навколо басейну. Крім базової безпеки, готелі повинні також передбачати, що діти та навіть дорослі в стані алкогольного сп’яніння, ймовірно, будуть користуватися басейном, і вони повинні встановити відповідні запобіжні заходи.

Які документи потрібні для заселення?

Для заселення в готель необхідно надати оригінал паспорта всіх, хто проживає в номері.

Чи маю я право на знижку?

Звичайно, ви маєте право на знижку, якщо ви є клієнтом агентства ділового туризму All Travel Group. Зважайте на те, що ми є оптовими покупцями номерного фонду в готелях України та світу і для корпоративних клієнтів нашої компанії ми пропонуємо знижки до 30% на розміщення.

Бажаєте отримати комерційну пропозицію з вигідними тарифами? Звертайтесь до агентства ділового туризму All Travel Group за номером +38(044) 245-41-41 або пишіть запит на пошту info@altg.com.ua.

Ми будемо раді стати вашим партнером у сфері організації ділових поїздок та заходів!