Чи знаєте ви, що захист благополуччя ваших ділових мандрівників приносить користь вашій компанії різними способами? Ваші співробітники – ваш найцінніший актив. Вони представляють вашу компанію в Україні та за її межами. Тому ваша програма корпоративних поїздок повинна бути спрямована на покращення комфорту подорожуючих під час ділових поїздок.

Часті ділові поїздки можуть викликати стрес і в кінцевому підсумку призвести до виснаження, особливо для працівників, які подорожують більше 14 днів на місяць. Якщо про них не подбати, працівники з виснаженням можуть почуватися деморалізованими та пригніченими, а також відчувати незадоволення роботою, що призведе до процесу заміни співробітників, адже вони зрештою знайдуть кращу роботу.

Підвищте самопочуття ділових мандрівників за допомогою інформації та підтримки

Відправляючи співробітників у ділові поїздки наділіть їх належною інформацію та підтримкою. У нещодавньому дослідженні було визначено, що лише 44% міжнародних ділових мандрівників були проінформовані про безпеку в режимі реального часу, і лише 43% отримали інформацію для відстеження своїх ділових поїздок. Ці працівники відчували, що їхнє благополуччя під час ділових подорожей та відряджень не має значення для роботодавців.

Щоб повідомити про свою небайдужість, спробуйте ці поради:

  1. Проведіть навчання співробітників, щоб обговорити плани та протоколи на випадок надзвичайних ситуацій.
  2. Перевірте важливу інформацію, таку як контакти для екстрених випадків.
  3. Зменште головний біль, пов’язаний з подорожами, дозволивши мандрівникам повторно бронювати скасований рейс або номер в готелі через агентства ділового туризму.
  4. Переглядайте та обговорюйте свою політику подорожей принаймні раз на рік, щоб переконатися, що вона відповідає кадровим змінам.
  5. Повідомте своїм співробітникам, що ви дбаєте про них, забезпечивши їм необхідну підтримку та спілкування.

Розробіть політику корпоративних подорожей, зручну для мандрівників

Неорганізована програма подорожей призводить до низького благополуччя мандрівників. Це може призвезти до зниження продуктивності, прогули, презентензії і короткострокову втрату працездатності.

Підтримувати благополуччя мандрівника означає бути гнучким і пристосовуватись до своєї тревел-політики. Це принесе користь вашому бізнесу, оскільки, за оцінками, 84% ділових мандрівників були зацікавлені в «дуже привабливій політиці подорожей» на роботі. Крім того, на думку 83% респондентів, мати кращу політику подорожей було б рівноцінним або навіть важливішим, ніж оплата праці та обов’язки. Це означає, що врахування благополуччя мандрівників під час створення політики подорожей є критично важливою частиною утримання та найму працівників.

подорожей

Інвестуйте в прямі рейси

Тепер, коли ми знаємо про важливість корпоративної політики, орієнтованої на мандрівників, які елементи потрібно включити, щоб справді принести користь вашим подорожуючим співробітникам? Агентство ділового туризму All Travel Group рекомендує дозволити викуп прямих авіарейсів. Наступні у списку – зручніші варіанти розміщення в готелях.

Забронюйте готелі, де співробітникам буде комфортно

Коли мова заходить про благополуччя мандрівників, комфортабельний готель позитивно впливає на їх настрій. Готелі з незручними або обмеженими можливостями спонукають працівників звертатися до менш здорових варіантів харчування, відчувають розчарування. Простіше кажучи, погане житло призводить працівників до швидкого вигорання, яке може призвести до тривалого періоду відновлення. В інтересах бізнесу – надати комфортне житло, яке відповідає потребам мандрівника та створює відчуття дому.

Щоб ваші подорожуючі були задоволені, бронюйте готелі з такими зручностями та послугами:

  • Легкий доступ до зустрічей і конференцій
  • Зручне двоспальне ліжко та wi-fi у номері
  • Ресторани на території готелю, які пропонують здорову їжу
  • Цілодобові послуги

Включіть вільний час або вихідні у ділові поїздки

Щоб підвищити самопочуття мандрівника, подумайте про те, щоб надавати вихідний день під час подорожі. Це особисті дні до або після відрядження, які можуть допомогти вашим мандрівникам відчути більше мотивації подорожувати та підвищити продуктивність. Ваші співробітники також можуть скористатися цим типом ділових поїздок для відвідування місць, які вони раніше не могли б собі дозволити.

Прцюючи з All Travel Group, ви зможете позбавитися від здогадок та стресу під час планування корпоративних поїздок. Ми допомагаємо вам заповнити всі прогалини в управлінні корпоративними подорожами, тому що ми розуміємо, що успішні ділові подорожі передбачають більше, ніж просто бронювання авіаквитків і готелів. Ми дбаємо не лише про ваші інтереси як власника бізнесу, але й щиро дбаємо про безпеку та задоволення кожного працівника. Ми використовуємо передові технології та персоналізовані послуги, щоб захистити ваших мандрівників і ваш прибуток. Зв’яжіться з нами сьогодні, щоб дізнатися, як ми можемо допомогти покращити ваш план управління діловими поїздками, телефонуйте нам за номером +38(044) 245-41-41 або пишіть ваш запит на пошту info@altg.com.ua.